Inimloomus on üks väga huvitav asi. Oletame, et inimene on nädal aega nälginud ning keegi annab talle lihajäänustega kondi. Loogiline on, et seda koeraeinet koheldakse nagu seapraadi. See olukord kirjeldab ka väga hästi ODST nimelist toodet ning edu, mis mängule osaks on saanud.
ODST on väga väga väga pädev laskmismäng ning igati korralik iseseisev osa, revolutsioonilisse paugutamis mängude seeriasse. Ta on suurepärase flowga ja kiire tempoga mäng. Kuhugi toppama ei jääda. Lahingud on eepilised, muusika on üllas ning mängija saab kontrollida ka erinevaid sõidu/lennu vahendaid. Masinate juhtimine ei ole puine Lego klotsi liikuma sundimine, vaid on ideaalsuseni lihvitud. Nagu lausa simulaator ma ütleksin. Läbisin selle märuli koos sõbraga, kasutades "split screen" režiimi. Pikkus on just täpselt paras. Ei muutu tüütavaks vaid pigem jätab õhku selle ...... "Do you wan't some more?" küsimuse.
New everything... ammmm maybe
Ja ma tean, et Halost tuttavad teglased on võtnud osa ka reaal ajas toimuvas strateegia mängiust Halo wars. Aga hoolimata sellest pingutusest. Kallid Bungie software inimesed. Palun pange nende kontide külge natuke rohkem liha, et siis seda uhkusega prae pähe pakkuda. Kui kaua ma ühte mängu pean järjest mängima?
No comments:
Post a Comment